jógujeme s radostí

přehled lekcí

jógu může cvičit každý :-) 

jóga pro rodiče s dětmi

- ideální způsob, jak trávit čas s dětmi, zůstat ve formě a získat společné zážitky. Během těchto lekcí si aktivně zacvičí rodiče i děti. Cvičení je ideální pro děti od 3 do 9 let. Lekce je určená pro děti a rodiče (nebo jakýkoli dospělý doprovod) bez ohledu na Vaši jógovou praxi, vhodné i pro začátečníky Lekce je vedená hravou formou, cvičí rodiče i děti společně. Každá hodina se skládá z rituálů: společné pozdravení a seznámení, mantra na zklidnění, pozdravíme sluníčko s básničkou. Lekce je veselá a živá, někdy hlučná, chvílemi velmi jemná a klidná. Budeme cvičit párové pozice rodič a dítě. Lekcí nás provede pohádka, která je inspirací pro hraní si s dětmi na podložce, ale i skvělým vzájemným zážitkem. Podpoříme blízký vztah rodiče a dítěte, vzájemnou důvěru a spolupráci. Závěr hodiny je věnovaný relaxaci.

jóga pro děti

Cvičení jógy pro děti je naprosto odlišné od toho pro dospělé. S dětmi cvičíme spíše dynamicky, bez výdrží a zádrží dechu. Vždy přizpůsobíme cvičení věku, schopnostem konkrétního dítěte a momentální situaci. Lekcí nás provede pohádka, budeme rozvíjet fantazii a pohádku dotváří děti sami. Naučíme se recitovat mantru a vysvětlíme si její význam. Vyzkoušíme dechové techniky vhodné pro děti. Pozdravíme sluníčko🌞 s básničkou. Vyzkoušíme jógu smíchu, tance.....Na závěr zrelaxujeme... Zklidníme mysl při krátké dětské meditaci. Vhodné pro děti 4 - 9let

ranní jóga

I když nebývá snadné najít si v ranních hodinách čas na cvičení a není mnohdy lehké ani překonat svou lenost, právě v tento čas nám tělesný pohyb přináší nejvíce benefitů.
Jemné ranní lekce jógy jsou směřovány tak, abychom se protáhli, zapomněli na okolní svět, získali energii a mohli zvládat vše, co nás během dne čeká.
Lekce začíná relaxací, následuje praktikování ásan tak, abychom se postupně nabili energií. Závěr lekce je věnován dechovým a meditačním technikám.
Tyto lekce nejsou omezeny věkem, pohlavím, zdravotním omezením ani fyzickou zdatností. Jsou všestranné a opravdu určené pro všechny na jakémkoli stupni zdatnosti a výkonnosti.
Nakonec sami uvidíte, jak na vás takové protažení bude působit. Celý den prožijete ve výborné kondici a navíc získáte nejdůležitější prvek omlazení - hned po ránu skvělou náladu, kterou budete vyzařovat do okolí. 

fascial yoga

- Fasciální jóga spojuje prvky yin a yang s principy Fascial Fitness. V jógové praxi začíná být fasciální problematika stále více využívané téma.
Fascie jsou kolagenové, pojivové tkáně, obklopující všechny struktury v těle, vlastně takovým obalovým materiálem našeho těla. Díky správné stimulaci jsou odolnější a pružnější, což vede nejen ke zlepšení vaší pohyblivosti, dochází k vytlačování vody, toxinů a metabolických odpadních produktů ven z tkáně, tudíž omlazujeme své tělo a zlepšujeme schopnost regenerace, rozproudíme lymfu a pomáháme svému tělu při problémech s křečovými žilami a celulitidou. Ke cvičení se využívají pěnové válce ....foam roller...je vhodná v jakémkoliv věku. 

jóga pro všechny

- vychází z Hatha jógy a je to ideální cvičení pro každého, kdo chce protáhnout své tělo, uklidnit svou mysl a odpočinout si od každodenního stresu. Hlavní náplní lekcí je výuka jednotlivých pozic (ásan), práce s dechem (pránájáma) a relaxace. Spojení těchto tří elementů tvoří harmonické cvičení, díky kterému zapomenete na okolní svět a soustředíte se pouze sami na sebe. Vhodná jak pro začátečníky tak pro pokročilé v jakémkoliv věku.

zdravotní cvičení

Zdravotní cvičení je vyhledáváno zejména těmi, kdo mají problémy s určitými partiemi - nejčastěji jsou to záda. Zdravotní cvičení pomáhá obnovovat správné držení těla a rovnováhu. Zahrnuje kompenzační cvičení, strečink, posilování hlubokého stabilizačního systému, jóga pro zdraví, cviky pro pánevní dno, pro zdravá chodidla a pro zdravá záda. Cvičení je přizpůsobené Vaší kondici a požadavkům, věku a pohybovým možnostem Vašeho těla. Každá hodina je individuální.... " ušitá " na míru. Lekce jsou vhodné pro každého v jakémkoliv věku.

lektor Mgr. Hana Peterková

SM systém

- neboli systém spirální stabilizace páteře.
Cvičení, které postupně vyvíjel MUDr. Richard Smíšek se svým týmem a dvěma dcerami, také lékařkami. Smsystém se zabývá hlavně pacienty s bolestí zad. Cvičení lze provádět jako prevenci: přetížení nejen vrcholových sportovců, jako kondiční trénink, ale hlavně jako podpůrnou léčbu již u vzniklých komplikací - poruch hybnosti velkých kloubů, bolesti zad, snížení meziobratlových plotének a výhřezy plotének, u skolióz a kyfóz, špatného držení těla a poruch klenby nožní.

lektor Mgr. Hana Peterková

ikha studio